Maysakusunannesi Kızlar selam 17 günlük bebitom var. Yüzünde böyle sivilceler çktı isilik mi acaba dedim ama yok yani böyle çene kısmında özellikle . Acaba yedigim bişey mi dokundu diyorum. Yüzde sivilce çıkması normal mi acaba
Mavigokyuzu Maysakusunannesi yediklerinizi test edin. Bizde de olmuştu.Doktorumuz sizin yediklerinizden kaynaklanabilir yediğiniz farklı şeyleri test edin demişti. Ben her sabah tahin helvası yerdim mesela sivilcelerin tahinden kaynaklandığını anladım ve bıraktım
Havva2010 Maysakusunannesi canım süt alerjisi olabilir veya sakallı birisi öptüğü zaman da böyle oluyor aynı bebeğimde böyle olmuştu 🥹
Maysakusunannesi Mavigokyuzu bende acaba kuruyemiş bana dokunuyor ama bu ara yemiştm kızıma da mı dokundu diyordm
Mavigokyuzu Maysakusunannesi olabilir. Bence her gün farklı olarak yediğiniz bir besini yemeyerek deneyin. Sivilceli kısmı saf sulu pamuk ile silin günde 5 6 defa
Maysakusunannesi Mavigokyuzu çok teşekkür ederm bende yıkıyorum her gün bebegi artı olarak bde siler temizlerm inş fayda olur