Kızlar kızım 1 ay 25 günlükken tam teşhis konuldu ilaca başladık iki gün oldu hap
Sağlık ocağında topuk kanında yüksek çıkmıştı 13,66
İkinci topuk kanı 3,71 ama riske atmak istemedik özelde verik bir ay boyunca iki hafta arayla yüksekliği devam etti şuan 7,66 ile ilaca başladı kızım doktorumuz pr doktora danıştı bu saatten sonra kendi düşmesini bekleyemeyiz dedi ilaca başladı yaşayan varmı ilerlemesi durumu nasıl bebekleriniz bilgisi olan var mı tedavi için geç kalınmadı değil mi