Necvaayyldz Merhabalar ☺️ Oğlumun poposu çok fena pişik oldu bugün hangi pişik kremini almalıyım memnun kaldığınız bi pişik kremi var mı
yildizligece Necvaayyldz bez kullanmayın temiz ve kuru kalmasına özen gösterin mustela pisik kremi kullanabilirsiniz pisigi bittikten sonrada devam edin lutfen
Yaylacicegim Necvaayyldz Bepanthol kullanıyordum pisige fayda etmiyor sudokrem anında gecirdi hic beklemeyin bile
HEY03D Necvaayyldz benim bebeğimin kabuk kabuk soyuluyordu yoğun bakımdan çıktığında, hipotermi ve antibiyotiklerden oluyormuş, bakımda etkiliyor tabi. Oksizinc kullandık, molfix kullanıyorlardı ben hemen sleppy ye geçtim. Kaynamış soğumuş suyla pamukla sildim ve kuruladım. 2-3 saate bir değiştirdim. 2 güne topladı.
Ecoli28 Hametan kesinlikle en iyisi ,bir de pişik e neden olan şeyi bulmaya çalışın , yedikleri, bez , ıslak mendil ?
Necvaayyldz Ecoli28 bebeğim biraz ishal olmuştu canım 2 gün sonra geçti ama genellikle aynı şeyleri yer 2 aydır baby turco bez alıyorum büyük ihtimal ıslak mendil yapmış olabilir bide minik minik sivilce gibi oldu poposu öyle çok değil ama var yine de Hametan aldım canım da hiç memnun kalmadım 4 günüdür kullanıyorum hametanı işe yaramadı bende bide poposunu genellikle yıkıyorum dalinle ben
Necvaayyldz yildizligece güzel mi mustela pişigi geçirir mi minik minik sivilce tarzı var pişirin üzerinde anlam veremedim ya hangisini alsam daha iyi olur bilmiyorum sebamet de güzel onu da kullandım da kararsızım 😀
Ecoli28 Necvaayyldz doktorumuz mesela hergün banyo yaptırsanız bile vücudunu her banyoda köpüklemeyin demişti, bence dalinle yıkamaya da ara verebilirsiniz, bir de ıslak mendil kullanmayın ya , ben pamuk ve su ile siliyorum.
Hilalyrdkl Necvaayyldz boşuna mustelaya para verme canım en iyisi o olabilir ama her çocukta aynı olmuyor . Bana hiç bir etkisi olmadı onun . Sudocrem çok korucuyu tavsiye ederim . Eğer yoğunlaşırsa pişik ciğer gibi bir görüntüsü varsa ekstra başka kremlerde kullanılıyor ben kullandım . O şekilde olursan yaz mutlaka .
Necvaayyldz HEY03D ay çok şükür canım ya benim oğlum da çok fena oldu piliyim üstünde minik minik sivilce tarzı şeyler var 2 gün ishal oldu geçti ama hala pişigi geçmedi hametan aldım hiç iyi gelmedi ya kararsızım çok hangisini alsam diye bugün
Kadris2615 Necvaayyldz dünyanın en güzel kremi valla abartmıyorum doğum dikişlerim patlamıştı doktor bi sürü krem verdi sudocrem kullandım onun sayesinde kapandı oğlum doğduğunda makatında yarık vardı kapattı ve ogünden beri kullanıyorum bi kere bile pişik olmadı sivilce ve izleriyle doluydu yüzüm hepsini tedavi etti bölgesel olarak sürdüm. Yanıklara kesiklere herşeye iyi geliyo. Kendim hemşireyim araştırdım krem çinko ağırlıklı bi krem olduğu için direk ciltte ne varsa tamir ediyo yeniliyo adeta. Hiç zaman kaybetme direk 400 gramlıktan al her eve lazım bi krem. Annem kaynanamda aldılar faydalarını görünce.
Kameryaserbelma Necvaayyldz merhabalar bizimkide pişikten mantara döndü artık kanıyodu silerken sudoku krem bepanten aklınıza be gelirse sürdüm doktorumun önerisiyle tosyd krem aldım ileri derecede pişiklerde ve mantar enfeks. Larında iyi geliyormuş günde 3 defa ilkmgünden faydasını gördüm şükür
Necvaayyldz Kameryaserbelma canım benim oğlumunda piliyim üzerinde mimik minik sivilce tarzı şeyler var sizin dediğiniz gibi mi acaba
Necvaayyldz Hilalyrdkl canım işte kıpkırmızı bide üstünde minik minik sivilce tarzı şeyler var piliyim üstünde ne alıcağını şaşırdım ya
yildizligece Hilalyrdkl pardonda sana olmadı diye bir başkasına da olmicak diye bir kaide mi var? Sudockremde herkese olmuyor !
Hilalyrdkl Necvaayyldz benim kızımda aynı oldu canım normal zamanlar da mustela kullandım . Ama sadece günde 1 sefer biz kadınlara doktor yazıyor genital bölgede kaşıntı olduğu zaman . Travazol krem var eczaneden direk alabilirsin . 3 günde düzeldi onunla . Ama onu tek bir sefer süreceksin günde : gerçekten derin bir pişiğin varsa uygula en iyi sen görüyorsun çünkü .
Emirhhann Necvaayyldz Zeytinyağı sürün pişik olan yere ve her kakasıni yaptiğında pişiği iyi olana kadar ılık su ve sabunla yıkayin hemen düzelecektir bi kaç güne
Necvaayyldz Emirhhann İnşallah canım doktorumuzu aradık trevazol diye bi krem söyledi ondan alıcam bütün sürcem iyi gelir o krem ☺️
Necvaayyldz Ecoli28 evet öyle yapayım bende pamuk ve suyla siliyim sadece ıslak mendillerde kötü yapar ister istemez doktorumuzu aradık trevazol krem alın sürün geçirir hemen dedi ondan alıcam bugün ☺️
Superannis Necvaayyldz kesinlikle hemen geçiriyor yalniz doktorunuz söyledi mi ben minicik kullanıyorum tırnağımik ucu kadar ve o bile hemen geçiriyor içeriğinde kortizon vardı sanırım 3 günden de fazla sürme demişti doktorumuz