Papatya2636 Kusuyor günde 1 kere cıvık yapıyor ihsak değilde ateşi 35.6 kusmuğu ekşi kokuyor karnı gurulduyor kakası pis kokuyo acaba üşüttümü huzursuz bide
leopar Papatya2636 ateş 37 buçuktan sonra sayılır 🙏🏻Eğer yeni doğansa gayet normal ekşi kokması ve guruldanmada bagırsak hareketi düzene giriyor
2cocukluanne222 Papatya2636 ateşi çıksa yüksek olur vücut ısısı o yazdığın ayrıca bağırsak enfeksiyonu olabilir çocuk doktoruna derdini anlatsan sana çözüm bulabilir
leopar Papatya2636 daha küçük tabiki yenidoğan olmasa da zaten kusmaları ve bağırsak hareketleri 6 aya kadar sürüyor 🙏🏻Ondan dolayı zaten ek gıda o aylarda başlat
Lahoya Papatya2636 başka bir ateşölçerle tekrar bakın. 35 derece olmamalı. Ateşölçeriniz yoksa en azından bir sağlık ocağına gidip baktırın ateşine
2cocukluanne222 Papatya2636 sana şunu soyleyim cidden mikrop varsa gaz yapiyo kızımda yasamistim daha iyi dr götürüp kaka tahlili yaptir derim