Annembilir 8 ay önceki yaşadıklarım aklıma geldi. 😥Bebeğim doğar doğmaz kan kustugu için kuvezd alındı sonrasnda kaka yapamadı benimkide ve bağırsak felci teşhis konuldu bu sürede benimde bebeğimin solunum düştü için ilkin başka şehire gönderdiler ve teşhis vs orda konuldu 1 gün arardm iyi derdi böyle giderse taburcu diye ertesi gün arardm kustu şişti solunum düştü iyi değil derler di böyle giderse yaşamaz diye görmem yasakdi 1 buçuk ay sonunda artk kendini idare ediyor diye bıraktılar hastanenin iyi olduğuna emin misin neden bağırsağı hemen ameliyat eddiler benim cocuhum hastalığı tek çözüm ameliyat di ama onlar sadece biyopsi yaptı ve uzun da sürse ilaç tedavisi yaptılar