plakayerli Allaha şükür bir problem yok. Algıları cok acık , her dediğimi anlıyor , gelişim yaşına göre gayet normal. Baba , gel , ver , böö diyor. Bu arada 13 aylık Bugun aşısı için doktora gittik. Son 1 aydır aşırı huysuz ve bana aşırı düşkün. Beni bırkamıyor yanyanayken dahi üstüme atlıyor. Geçen ay kan aldırdık cok ağladı hastanede ve muhtemelen hastaneye girdiğimiz an hatırladı huzursuzlandı. boynumu sımsıkı tutuyor. Doktorumuzun odasına girdik bırakmıyor imkanı yok en son tabi ağladı biz soydukca neyse.
Doktora dedik böyle böyle beni bırakmıyor Sürekli annenin eteklerinde , anneyle olmak istiyor onun dışında sorun yok. Zaten bütüb gün beraberiz ben eve yemek , temizlik dahi yapamıyorum. Sürekli oyun oynuyoruz. Doktor da isterseniz psikoloğa yönlendireyim bu kadarı normal değil dedi. Sabahtan beri içim içimi yiyior bence normal diyre 😀