Arkadaşlar bizim 17 oh progesteron degerimiz dün çıktı. Sınırlar 0,63-2,15 bizim degerimiz 5,96 çıktı
Sensitif total testosteron degerimizde dusul çıkmıştı.Dün telefon ile fakülteyi aradım.Sorun olmadığını söylediler.Ama bir ay sonra tekrar kan alınacakmış.
Ben kaç gündür kafayı yiyordum testosteron degeri düşük tedavi olacak galiba diye (tabi bi yandan da Allaha şükür tedavisi var diyordum.)