Doğmadan başlıyor kaygılarımz … İlk öğrendiğimde tutunabilecekmi ? Sonrasinda bir sıkıntı varmi? Gelisiyormu ? Yok kilosu boyu ? Vs derken sürekli kaygılı bir gebelik vee dogumdan sonra bambaşka kaygilar… bakabiliyormuyum? Besleniyormu ? Kafamızda milyon soru işareti ve bize muhtaç küçücük bir varlık 💕 ah anneler etrafımızdaki anlayışsız insanlara inat burada birbirimize destek olalım 💕 hepimiz harika anneleriz ve o minik yavrularimiza çok çok iyi bakıyoruz 🥰