Bu ay emzirmeyi bıraktım adet günüm geldi geçti hala olmadım . Bağlantı olabilir mi? Bence hamile olma ihtimalim yok yani sıkıntılı bir durum yaşanmadı . Ha eşim korunur ama bu da %100 engellemiyor biliyorum. Adetim gecikmez hiç o yüzden acaba hamile miyim derken emzirmeyi bıraktığım geldi aklıma . Sizde de oldu mu bu durum 🤔