Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık oldu, başından beri halsizlik yorgunluk var ama emzirme sıklığım sütüm arttıkça bacaklarım, ayaklarım inanılmaz ağrır oldu. Özellikle sabah kalktığımda üstüne basamıyorum hem uyuşuk hem ağrılı. Çok halsizim kaslarım kemiklerim iliklerim ağrıyo sanki. Doktora gittim değerlerime baktırdım herşey yolunda ama gittikçe fena oluyor. Sizler de doğum sonrası yaşadınız mı? Yaşadıysanız ne zaman geçti 🥴🥴