Elisemir28 benim kızım da 5,5 aylık 5 gündür grip. Ateş ile başladı,kusma, öksürük burun tıkanması hepsi vardı şuan sadece öksürük kaldı, ama o da geceleri rahatsız ediyor, yavrum daha oksurmeyi bile beceremiyor, öksürmeye çalışıp ağlıyor, dün doktor kan aldı, antibiyotiklik bi durum varmı diye, çok şükür çıkmadı, bana sık sık burnunu fizyolojik serum ile temizlememi söyledi. İnşallah en kısa zamanda toparlar kuzucuklarımız. Bide iştahsızlık var. Sadece mama ile besleniyor. Tadimlara başlamıştık, iştahsızlık olunca onları da bıraktık.