Tinymom Sadece emmek istiyor buda çok yorucu oluyor. Meyve ve ekmek yiyor geri kalan herşeyi mıncıklayıp atıyor. Yatıyor meme kalkıyor meme. Zaten memesiz de asla uyumuyor beni emzik olarak kullanıyor ve bu şekilde ben ne uykumu alabiliyorum ne de dinlenebiliyorum haliyle gergin olup bebeğime yansıtıyorum ve üzülüyorum. Bu durumu yaşayan var mı ne zaman düzelir 😔
yasacmalamalo Tinymom bizde öyleyz vlla 3 aydır ve şu iki gundr inanır mısın uyku da uyumuo dun gunduz 1 saatlik uykuyla durdu ve aksam 12 de zorla yattı çok agldı yastga kafası degnce cıldırııo
SeverusSnape Tinymom 13-15 ay arası kızımda da süreç böyleydi. 15. Ayın sonunda düzeldi ama yemek seçiciliği başladı. Çok uzun bi süre de bu seçicilik devam etti. Şu an 3 yaşında, birkaç aydır yeni tatları kabul ediyor diyebilirim.
Tinymom SeverusSnape şu an 13 aylık ama kaç aydır böylr inanın sayamadım inşallah düzelir hem zayıf kaldı hemde ben yoruluyorum böyle
SeverusSnape Tinymom 1 yaşından sonra kilo alımı durma derecesinde azalıyor zaten, endişelenmeyin. Değerlerine de bakılabilir eğer baktırmadıysanız. Kızımın bakılmıştı ama herhangi bir problem yoktu, tamamen yeni yaş sendromuydu :)