Bebeğim son zamanlarda beni çok az emiyor günde 3 kez falan bundan dolayı sütümde ciddi oranda azalma oldu hatta bitti bitecek bu durum beni üzdü yetmediği için biberonla mama vermeye başladım ama psikolojim baya bozuldu benim gibi 1 yaştan sonra emzirmeyi bırakan var mu bebekler çok şey kaybeder mi :(