Şuan bebeğim 5.ayını doldurdu Emziriyorum ve sistit oldum acile gittim enfeksiyon çıktı, tahlil sonucuna göre doktor ilaç yazdı fakat ben emzirdiğimi söylemeyi unutmuşum yazdığı ilaçlar süte geçermiş o yüzden almadım Benim gibi olan var mı ne kullandınız 😞😭