Kızlar 7 aylik bebegim var ve 10 haftalık hamileyim. Dr artık bıraktırman lazım rahim kasılır ve bebek düşebilir dedi. Bebeğime biraktirmak istemiyorum içim sızlıyor. Kendi ailemde vicdan yaptırıyor ah yazık oldu ,ah yavrum vs onlar öyle dedikçe ben daha çok içlenip ağlıyorum. Zor bi durumdayım. Mamalar alıyoruz asla içmiyor hep bi memeye çok düşkün. Ne yapmam lazım, çok bunalıyorum…