Yavuzumpasam 6 aylik oğlum var doğumdan 3 ay sonra adet olmaya başladım. Ama çok sık oluyorum. 1 hafta olmuyorsam diger hafta mutlaka oluyorum. Normal bi durum mu bu? Yoksa bi görünsem mi doktora. Başına gelen var mi kızlar?