Kızlar doğum yapalı 3 ay olcak ben 2 aydır adet oluyorum. İlk adet olduğumda normal 1 hafta sürdü okey. Ama 2. Adetim bitmek bilmedi
. 1 hafta ekstradan devam ediyor leke leke. Sebebi ne olabilir? 40. Haftam bittiğinde kntrle gıtmıstim. Doktor rahimin toparlamıs falan demıstı. Ama sımdı nıye boyle oldu. Leke seklınde gelmesi devam ediyor