Yunus_emre bizde de kilo alımı sınırda, çok hareketli bir çocuk, Yemediği halde o enerjiyi nereden alıyor bilmiyorum 😔
O yemedikçe stres oluyordum şimdi biraz daha iyi gibi. Pankek yapıp eline vermeyi denediniz mi, hem motor becerileri gelişiyor hem de keşfederek yiyor. İsterseniz güzel bir tarifim de var🥰