Ecoli28 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu adet oldum sanırım ama tatile gideceğim, ara kanama olma ihtimali var mı????
[silindi] Ecoli28 bende 2.5 ay önce sezaryen doğum yaptım, 3 hafta önce lekelenme oldu, regl olacam sandım ama regl olmadım. Belki sizin kanamanız da regl değildir
Deletedmom_112 Ayda 1 saat kadar bi kanama yaşadım hatta acaba hamilemiyim diye kan bile vermiştim. Normal adet ise 4. Ayda başladı.