Demus Merhaba kızlar.Bana enn acilinden çözüm yolu söyleyin lütfenn Kızım 2 yaşında 2 gündür kabız bugünde sürekli ağlıyor popom aciyor diye.Zeytin yağı sürdüm icirdim yok geçmiyor sürekli de corba içiyor kayısı suyu hoşafı icirdim hiç ise yaramadı
Minnosannesii Demus Doktora götürüp duphalac şurup isteyebilirsiniz. Çok işe yarıyor. Acıyor diyorsa makat çatlağı olabilir. Onun içinde krem verir. 2 sene yaşadım bu durumu. En başından önleminizi alın ki çatlak varsa ilerlemesin.
Busraa5858 Demus canım bizdede tuvalet eğitiminde sonra kabızlık başlamıştı ve ilk katibkakayi yumuşatmak adına fitil kullanmıştık. Magnezyum da veriyorlar onuda kullanabilirsin ama Dr a sorarak kullansan daha iyi ve kakası tekrar acımadan yapana kadar duphalc şurubu günlük kullan
Demus Seymaseda onu da yedireyim zeytin yağı dedi herkes günde 1 corba kaşığı veriyorum xorbalarjni da bool yağlı veriyorum hiic etkilemedi
Seymaseda Demus Canım 2 aylık bebeğime ben bebek zeytinyağı verdim yok 1 tane kayısıyı az bişey suda bekletip içini verdim yaptı . Şundan 10 gün öncesine kadar yapan oğlum şimdi ¾ gün’de 1 yapıyor. Meğer yenidoğan bebeklerde ¾ günde 1 yapması normalmiş çok şükür 🙏
Demus Seymaseda benim kizim 2 yaşında ve şimdiye kadar hep günde 1 kere yaptı ama ilk defa dünden beri yapmıyor
Demus Busraa5858 devlette acil cook kalabalık özel hastaneyi de aradım bugün çocuk doktorlari yok mecbur pazartesiyi beklicem doktor bakalim vercek mi surup