Evde eeg çekimi yapanlar var. Yakın zamanda bir arkadaşım yaptırmıştı. Çocugun uykuda oldugu saatte gelip çekiyorlar. Aile için de çocuk için de büyük kolaylık bence ama tabi biraz maliyeti var. Arkadaşım 1800 liraya çektirmişti yanlış hatırlamıyorsam