deniz_063 kızlar 12 ay aşıları ateş yapıyormu önceden önlemimizi alalım. extra bişey yapmamıza gerek varmı? 💗
deniz_063 Deletedmom_41 bende hiç vermedim şimdiye kadarki aşılarında ateşte yaşamadık bi defa diş için vermiştim istemeyerek. verme taraftarı değilim ama bu sıcakta zorlanmasın diye demiştim☺️ extra bişey yapmaya gerek yok ozaman