Arkadaşlar bebeğim 6 aylık olacak ek gıdaya başlayacağız fakat daha önce 4 aylıkken ağlama krizi tutmuştu acile gittiğimizde süt alerjisi var dediler sadece muayeneyle biz o zamandan beri özel mama neocate kullanıyoruz ben de diyet yapıyorum ama gerçekten alerjisi var mı yok mu emin olmak istiyorum İstanbul Anadolu yakasında hastane ve doktor öneriniz var mı çünkü ek gıdaya başlayacağız çok deneme yanılma yapmak istemiyorum