brfnaksaray Anneler bu sabah bebeğimi emzirmeye kalktım ateşi vardı 38 civarı ilaç duş filan düşürdüm ama diş ateşimi bu acaba üst dişleri şişikti bugün iyice inmiş gibi geldi önce ilk diş çıkarmı patlamışmı görünüyor
Oznur_0708 brfnaksaray yarılmış gibi çay kaşığıyla hafifce dokundur tık tık diş sesi gelir eğer varsa anlarsın bu şekilde sıralı gelmez her bebekte bizim de ilk alt 2 çıktı sonra üst yanlar vampir gibi gözüküyordu sıralı çıkarmadık