Seymaseda aynısı benim de aynısı ben de uyumasına izin vermiyorum sadece atak döneminde bırakmıyordu o bı kaç günü memede uyuyarak geçirdik. Ağız gazını emdikten sonra bazen kendi çıkarıyor bizim. Çıkarmadığı zaman ben çıkarıyorum. Ama emdigi zamanların yüzde 80 inde mutlaka uykusu geliyor mayisiyor. Akşam yatma uykusunda mutlaka memede uykusu geliyor zaten. Emmeden aç olmasa bile uyuması çok zor