uzlet Arkadaşlar a101′e gelmiş bu bebek bezi almayı düşünüyorum ama daha önce hiç kullanan var mı kalıbı nasıldır acaba biz Baby turcoda 4 numarayı kullanıyoruz şu anda bilgisi olan acilen cevap yazabilirse çok sevinirim hemen alacağım Çünkü ona göre
Kadersizxww uzlet ben aldım canım bez süper 10 kilo oğluma 5 no aldım aşırı memnunum bence 4 kullanıyorsan 5 al
yeni-anne Canım bende aldım oğluma kalite olarak sleepy gibi geldi bana gayet beğendim. sadece birazcık cırt cırtları kısa gibi ama kullandığımdan beri açılma yapmadı. Ben beğendim fiyat olarakta gayet güzel. uzlet
Canncan Bende dun sormustum alan kullanan varmi diye ama cvp gelmemisti yeni bir marka sanirim arkadasim almis bebegi 6numarada kalip iyi ama lastikleri biraz dar gibi geldi bana dedionun disinda memnunmus
uzlet yeni-anne Normalde Hangi bebek bezini ve hangi numarayı kullanıyorsunuz bunda da aynı numara mı aldınız
yeni-anne uzlet normalde sleepy ve baby turbo alıyordum 5 numara kullanıyorum bunuda 5 aldım öle sıkma felen bişi yaşamadım hemen hemen aynı