iremnr Minikyavrumbenim yapılır onada 40 tan çalma diyorlar 40 beni basmadan ben onu bastım gibi bişey 😂
Minikyavrumbenim iremnr hahahah nasıl yani ya erkek bebekte tek rakamda yıkayın diye dendi bir gün öncesi yada sonrası bende kararsız kaldım
iremnr Minikyavrumbenim yok o öyle değil hani 40 basması var derler ya ona inananlar İçin bişey 40 basmadan 40 ı mızı çıkardık derler. Hatta bebeği yıkarsın önce onun kovasından bi tas su artırıp yıkanırken onuda kendine dökersin.😂
Deletedmom0099 Minikyavrumbenim kanamanız sürüyorsa 40. gün gusül almalısınız 39 olmaz ama kanamanız daha önce bittiyse illa 40. gün olucak diye birşey yok bebiş için zaten yükümlülük yok. ister 39 ister 40 ister 41 hiç fark etmez
Zeynebinannesi5519 Kız eksik olur 39 günde kırklanırmış erkek tam 40′ta biz 39′da çıkardık kız olduğu için
Minikyavrumbenim iremnr uygulama şeklini biliyoruz ama anladığım kadar bir çok yönü batıl inançlar herkes kendi yöresine göre uyarılıyor 🤔
iremnr Minikyavrumbenim aslında 40 uçurma vs hiç biri yok zTen hepsi kültürel inançlar ben yapmadım ama yapmak isteyen yapıyor 😂