Kub246 emmek sadece karnını doyurma eylemi değil.
Sevgiye doyma, güvende hissetme, huzurlu uyuma .. daha nicesi. Sağıp vermektense bırakın emsin. O ihtiyacını karşılıyor karnını doyurmuyor. Sizi emiyorken biberonu geceleri vermeyin derim. Meme ucunuz başta yara olacak bir süre sonra vücudunuz emzirmeye bebeğiniz de dış dünyaya alışacak. Garmastan krem önerebilirim. Gümüş göğüs kalkanları var etkili olduğunu söyleyen arkadaşlarım var. Zor bir süreç ama göğüs uçlarım kanardı benim.
Hepsi bir süreç. 18 günlük çok küçük henüz. ❤️