Kızlar oğlum bir ay sonra 2 yaşında olucak. Konuşmamız biraz az ayına göre çok fazla sosyal ortamımız yok ailemizde İstanbul’da dışında yani bu durumda etkiliyor çocuk yaşıtları ile bir arada bulunması açısından doktorumuz haftada 2-3 gün yarım gün şeklinde kreş tavsiye etti. Çok fazla kreş var ama neresi iyi emin olamıyorum. Arasınız da bebeğini kreşe gönderen varsa yardımcı olabilir mi acaba bana 🙏🏼