Umay55 Samsundayım yazlığa taşındık daha denize girerek hava olmadı. Genelde rüzgarlı ve deniz acayip bulanık. Dün kızımı götürdüm kumda oynasın die aöa malesef rüzgardan durmadık
Zyneepemree birkizbirerkekannesii Samsun’un ilçesindeyim mesela dün gündüz hava o kadar sıcaktı ki durduğun yerde terliyordun ama akşamı çok fazla yağmur yağdı hava şuan buz gibi ve bozuk . Ve bu sene hiç denize gidemedik havalar yüzünden ordunun da farklı olduğunu düşünmüyorum
smmamons birkizbirerkekannesii gece yağdı malesef deniz kesin bulanıktır göremiyorum su an ama. Orduda perşembe tarafında Çaka plajı var, Fatsa Ünye arasında uzunkum plajı var. Fatsada dolunay,demas plajı Ünye’de çamlık var ama oralar halk yeri bilginiz olsun.
Alminaa06 birkizbirerkekannesii ben ünyedeyim. Asla sokma çocukları derim sürekli dalgalı olduğu için su çamur gibi. Cinarsuyu diye bı mesire alanı var. Orda cankurtaran falan var içinde park var orda rahat edersiniz diye düşünüyorum.iyi eğlenceler 🎀
birkizbirerkekannesii Alminaa06 çok teşekkür ederim samsuna gittik hava sıcaktı ama aşırı sıcak vardı 😕
Eslemsi Samsun canikteyim ben tepede oturuyorum buranin ruzgari hic bitmiyor hiiç. Gece yagdi gunduz sicktan yaniyor ama denize girilmez burda
Ipegim birkizbirerkekannesii orduluyum ama orada yaşamıyorum tek bildiğim her an yağmur yağabilir mutlaka uzun kollu şeyler şemsiye olmalı yanınızda
Harikaanne birkizbirerkekannesii Genelde arkadaşlarım perşembe sahilini oneriyolar güzel ve temiz diyorlar ama bende henüz gitmedim canim gidicez hafta içi bakalim