ilaydaberil35ozkan_ Kızımda ve bende hiç bir belirti yok şükür zaten kızımla eşim temaslı da değildi ama tabi ben temaslıyım çok korkuyorum kızıma bulaşır diye şuan eşim kendini izole etti odadan çıkmıyor psikolojim bozuldu gerçekten ya
irva ilaydaberil35ozkan_ Psikolojini bozup kötü düşünme.İnan bana ne kadar takmazsan o kadar daha iyi.Benim eşimde şuan evde pozitif bugün 5.günü.Geçen haftada kardeşimdi.İkisinden de çok şükür bize geçmedi.
Eysar ilaydaberil35ozkan_ bizde aynı gün yaşadık kızım doğduğunda 35 günlük tunhep birlikte geçirdik beslenmenize dikkat edin sende illaki olacaksın canım hava temasından bile geçiyor zaten eşine ve bebeğine kendine iyi bak vitamin bol alın bebeğini emzir sürekli ateşine bak terletme
Materzioglu ilaydaberil35ozkan_ benim oğlum 10 günlüktü eşim korona oldu. Bende çok üzülmüştüm lohusalığında vermiş olduğu duygusallıkla gidip gelip kapısında ağlamıştım inan bana. Oplumdada bende de belirti yoktu. Ama ya varsa ya oğluma geçerse diye çok korkmuştum. 5.günde bende test yaptırdım negatif çıktım. İnşallah sağ salim atlatırsınız. Üzülme sıkma canını bebeğine odaklan.
blue5 ilaydaberil35ozkan_ hic psikolojinizi bozmayin yine ayni rutinle bebeginizle ilgilenin isterseniz ilgilenirken maske takabilirsiniz. Ellerinizi de guzelce yikarsiniz. Ben de suan tekrar korona olmus gibiyim kemiklerim dökülüyor sanki. Sanirim tekrar artti.😭
Aylinmm Eysar belirtileri nelerdi bebeğinizin bizde iki aylığız hafif burun tıkanıklığı 7 8 defa öksürük ve gece uykuda inlemesi var şimdi başında bekliyorum çok korkuyorum 😔
Songul1996 ilaydaberil35ozkan_ canim korkma bebklere etki etmiyor benim 1 haftalik bebişim covit oldu cok sukur bir defa ates oldu 38 derece calpol verdim gecti korkma strese girme gecmis olsun😘😘
Minelask ilaydaberil35ozkan_ biz geçirdiğimiz de 40 gunluktu korkmayın sadece takip edin ateş olarak belirti veriyo inşallah olmaz ama çocuk Dr una götürün bekletmeden zaten mudehale ediyolar çabuk atlatiyolar merak etmeyin