Kızlar bebeğimin 4 aylık 3 gündür düşmeyen ateşi vardı bu süre içinde bir kere fitil 2 kere serum 2 kerede damar yolundan iğne yedi dün gece baktık vucut ısısı 35,5 e düşmüş soğuk terliyor uzun giydirdim üstünü kalın örttüm biraz düzeldi şimdi ama sorun şu ki bebeğim meme emmediği her an ağlıyor boş boş bakıyor göz teması fazla kurmuyor ben bebeğimi özledim sürekli bana gülücük saçan agulayan huysuzluk yapmayan 😞 sanki böyle kalıcakmış gibi Allah korusun bu durumu yaşayan varmı?