withmymother benim kızım ilk kez kardeşinin doğumunda babamlarla kaldı, 2 gece 3 gün, 17 aylıktı o zaman hiç sorun çıkarmadı. Babamlarda sizin gibiydi , hatta biraz daha fazlası, babam uyutur yedirir içirir gezdirir ben akşamları eve götürürdüm. Sonra baktık kaldı sorun olmadı. Küçük kızım da kolik olduğu için eşim de askerdeydi ben çok zorlanırım diye arada gelip büyük kızımı alıp götürdüler bazen 4-5 gece kaldı. Bazen 1 hafta. Sonra babamlarla memlekete gittik. Ben küçük kızımla dönmek zorunda kaldım, büyük kızım babamlarla 1.5 ay memlekette kaldı o zaman 2 yaşındaydı. Ama hiç sorun yaşamadık. Kardeşini çok seviyor. Babamlarda bazen ela ela diye başlıyor, babamlar süt alsa elaya götüreceğim diyor. Benden çok kardeşine düşkün 🤣 bizim bir sorunumuz olmadı şükür. Sizin de olmaz diye düşünüyorum