Melmel88 karpal tünel hamilelikte ağlamama sebep olan sendrom çok çekmiştim doğumdan sonra kendiliğimden geçti ama sol e iç bileğimde problem oluştu bu seferde ortopedist onla ilgili değil demişti sağlık ocağı dr u da bayandı karpal tünel yaşamış hamileyken aynı şekilde doğumdan 1 sene sonra geçti demişti bana çocuğumu çok zor emzirirdim diye söylemişti isterseniz gidin yine de bi dr a ama zamanla geçecek diye biliyorum ben drlar öyle söylemişti