Arkadaşlar merhaba, oğlumda hafif düzey inek sütü alerjisi çıktı.Doktorumuz Aptamil pregomin as önerdi.Mamayı hiçbir yerde bulamıyorum! Deneyimli anneler, hafif düzeyde kullanmak önemli mi, alerji belirtisi bile yok..Bexero aşı sonrası vücut döküntüleri çıkmıştı,bu nedenle alerji testi yapıldı.8 aylık bebeğim,7 aydır mama desteği alıyor ☹️☹️☹️ Sütüm de kesildi,ne halt edicem 😭