Hanimlarrr 4. Ay atağının bitmesine güya 1 hafta kaldı ben hemen bitmesini istiyorum tabi büyük yorgunluk ve çaresizlik içindeyim tahmin edersiniz ki geceleri saat başı kalkmaya başladı emmek istiyor yatakta ne kadar sallasam emzik versem emzigi de reddeder oldu sakinlesmiyor gece çok sık uyanmasını nasıl engelleyebilirim gündüzleri de uykusu zaten gece gibi saat başı uyanıklık ile geçiyor