Kizlar günaydın.. Yaklaşık 3 ay önce dogum yaptım 40 im dolduktan hemen sonra adet gordum 10 12 gun lekelenme şeklinde devam etti.. Ve ayin 9 unda tekrar olmam gerekirken hâlâ olmadım.. prezervatif ile korunuyorum,patlama vs hic birsey olmadi.. Hamile olamam degil mi ödüm kopuyor.. Arkadaşımda “belki patlamıştır sen farketmemissindir” diyor. Sizce patlasa fark emtez miydim 🙄 bir de normal mi adet gormemem..