sutlukahve Guzel anneler gunaydin hayırlı sabahlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz hangi sesle uyutuyosunuz uykuya direndiği de napiyosunuz
Balkizlarim sutlukahve Günaydın 💫 esmaul Hüsna ilahisi ile uyutuyorum doğduğundan beri 🌻 uykuya direndiği zaman hiç üstelemedim uykusu geldiği zaman kendi kendine uyuyor çünkü 🦋
Srpmzcn19 sutlukahve 18 aylık kızımı hala ayağımda sallıyorum 😕 ve kendi sesimle ninni söyleyerek benim sesim olmadan uyumuyor. Öglen uykusuna pek direnmez 5 dk icinde daliyor ama gece uykusu en az 10 15 dk 😕
merve171214 sutlukahve Uyku arkadaşı ile yan yatırıp hafif pışpışla uyuyor iki üç pışpış yapıp uyku arkadaşını vermem yeterli ama direndiğinde ben yanına yatıyorum sarılıp uyuyor 5 dakika içinde
Nurozcn sutlukahve uykuya direniyorsa uykusu yoktur vakit geçiriyorum. Mızmızlandığı zamanda emziriyorum memede uyuyor hemen.
sutlukahve Balkizlarim bende ilk nebe süresiyle uyutuyordum sonra uyumamaya başladı ari sesi ambulans sesi vs herseyi denedim önceden uyuyordu şimdi uyumuyor uykusu var gözlerini ufeliyo ama uyumuyor
Balkizlarim sutlukahve ikiside değil uykusu geldiğinde kendi yatar uyur arada keyfi ayakta sallanmayı ister o kadar 🌸🥰
sutlukahve Srpmzcn19 bende ayağımda salıyorum elini turuyor sürekli elini tutmayınca ağlıyor uyku Bi zulüm oldu salarken aya kalkıyor beşikte sallayınca kalkıyor duscek diye korkuyorum kalkıyor gulerekten anne diyor
Edaisk 3 bucuk aylik oglum kucakta pış pış sesiyle uyuyor. Uykusu coook geliyor ama uykuya direniyor agliyor feryat figan halinde uyutuyorum. Bi gun rahatca uykuya daldığını gorurum insallah.
Bbb1982 Edaisk selamlar benim kızımda 4 aylık oldu uyumaya çalışırken çok ağlıyor kahroluyorum hala aynı mısınız sizde
sutlukahve Srpmzcn19 öyle deyince içim içime sığmıyor iki dişiyle Bi gulumsuyo gece uyutumda keşke uyutmasaydim diyorum biraz daha sevseydim diyorum geride ben yoruluyorum
Srpmzcn19 sutlukahve bende öyle valla uyuyunca o kadar guzel o kadar masum uyuyolar ki dayanamayip yanina girip yatiyorum öpüyorum izliyorum rahatsiz ediyorum uykusunda ama napiim bende dayanamiyorum
Edaisk Bbb1982 daha beter durumdayiz 4 aylik olduk uykuya dalarken ciglik cigligayiz. Ve 2 gundur de surekli uyanip deli gibi agliyor. Kaldirip omuzuma almadikca sakinlesmiyor.