Gizemlim Bebegim ve biz covid atlattik bugun 1 hafta oldu bebegimin atesi yeni düstü. Öksurugu hala devam ediyor. Istahsizligi var hastalik sonrasi boyle olmasi normal mi kac gunde duzelir. Ek gida donemimize az kalmisti olumsuz etkiliycek bu sureci