Yasmus bebeginiz daha çok küçük siz daha lohusa siniz inanın hepimiz yaşadık benim iki evladım var ıkisinde de yaşadım kızım daha iki aylik ilk 20gun kötüyüm devamli bebeğime bisey olcak bana bisey olcak sanki dünya yıkılmış da altında kalmış gibiydim sanki dünyanın sonu geldi hiç bisey benı mutlu etmiyordu ama inanın geciyo ilk aylarda içmeseniz daha iyi en azından günde 3taneyi gecmeyin sigaradan sonra hemen emzirmeyin bu günlerin tadını çıkarın o kadar çabuk buyuyolar ki bu günleri özlücez inanın.. Oğlum 8yasinda kızım iki aylik. Oğlumun bebek ligini hatırlayamıyorum bile çok çabuk geçiyor zaman☺️☺️ müzik dinleyin bebeginiz uyurken siz de uyuyun dinlenin ne sizi mutlu edecekse onu yapın dua edin kitap okuyun neşeli şarkılar dinleyin bebeğinize şarkı söyleyin fotolarını cekin🥰 geccek bu huzursuz günler önümüz kış günesin tadını çıkarın ellerini ayaklarini gunese tutun sariligina çok iyi gelir ama çok değil 30sn kadar tutun gün içinde aralıkla yapın içinizi sıkmayın ferahlayin dusa girin saçlarınızı tarayın kendinizi sevin her şeyden önce.. Diyorum ya hepimiz gecirdik o günleri.. Lohusalik depresyonu diye boşuna demiyorlar😉 hepsi geciyor.
Ne mutlu anne olmuşsunuz, bebeginiz olmuş öyle düşünün yıllarca tedavilerle bebek sahibi olmayı bekleyen aileler var iyi düşünün iyi şeyler olsun
Enerjinizi yüksek tutun sutunuze geçer öyle düşünün bebeginiz de Huzursuz olmasın... Saglikli neşeli günler 🥰🥰