nazlimom_ 3 ay 24 günlüğüz bu saatlerde uyuyo olmamız gerekiyordu gece 1 defe kalkan oğlum çığlıklarla 3. Ye kalktı öğlende zor uyuyor daha 1. Günümüz sağ memeyide gün içinde reddediyor Allah yardımcımız olsun atak geçiren herkesin😅
Secil0127 nazlimom_ biz de bu saatte uyanığız 3 Ay 18 günlük uyanmadan gece emzirirdim şimdi ağlayarak saat başı kalkıyor 😢 bizde de gündüz uykusu sıfır emmek istemiyor evin içinde gezerek zorla emziriyorum