Merhaba arkadaşlar. 4 aylık bebeğim var ilk iki ay çok güzel sütüm geldi ve çok emdi fakat yakın zamanda annemi kaybettim be çok sıkıntı stres yaşadım bu sebeple sütümde çekilme oldu. Bir aydır da meme mama olarak devam ediyorum. Sütüm var, 3-4 saatte bir sağım yaptım deneme amaçlı 30-60 cc arası süt geliyor. Göğsümü sıktığımda da süt geliyor fakat afedersiniz çok yumuşak iyice söndü gitti. Bu yüzden bebeğim tutmak istemiyor yani istiyor ama istediği kıvamda olmadığı için sinirleniyor. Şöyle göğüslerimi dolduracak ne yapmam lazım? Bestlak damla kullanıyorum arada, yeme içme olayı güzel su içiyorum yeterince de ama işte dolu dolu olmuyor. Bana bu konuda yardımcı olursanız tecrübelerinizi patlaşırsanız duacınız olurum 🌸