Ebrarliva12 Mrb arkadaşlar kızıma hamileyken böbrek büyümesi olmuştu bende 7.ayda böbreğime stent takılmıştı çok kötü günler yaşamıştım. İkinci cocuktada bu tekrarlnabilirmi acaba böyle bir durum yaşayan oldumu çok korkuyorum😔