Calikusuuu Değer tam sınır değerlendirmek için sizi dinlemek gerkeir Kaç gün geçti adetiniz Yada adete kac gün kala verdiniz testi Herhangi bi ilaç kullanıyor musunuz gibi bazı ilaçlar da yükseltebilir bu hormonu
Nehirleannesi Calikusuuu ya şöyle oldu. Bir kaç gündür tansiyonum çok yüksekti . Acile gittiğimde gebelik varmı diye sordu Dr. Bende emin olmadığımı söyledim. Ona istinaden yaptı testi. Ama tabi sonrasında gösteremedim çıktım eve gelmek sorunda kaldım. Testi yaptırdığımda adetime 1 haftadan fazla vardı neredeyse. Daha geçmedi günüm 4-6 gün var.
Nehirleannesi _tospikannesi yok valla yapamam tekrardan. Bi daha hastaneye gidemem. Kayınvalidemin yazlığındayız şu anda. Bu testi yaptıklarını da eşime söyledim zaten. Şimdi kara Kars düşünüyorum. Hamilelik olsa Nasıl söyleyeceğim. Kayınvalidem olmasın diye hep dua ediyor
Aysubtin01 Nehirleannesi söylemesi ayıptır da kayinvaliniz ne diye istemiyor kime ne benimde 2.5 ve 3.5 yaşında çocuklarim var herkes daha doğurma bilmem ne dio kime ne siz bakıyorsunuz sonucta 3. Kişilerin hayatınıza karismasina izin vermeyin 🙂
Nehirleannesi Aysubtin01 senin bi tane var sırayla doğurun diyor. Onlara daha düşkün. Kaynıma yani 😅😅😅
Aysubtin01 Nehirleannesi Allah’ım yarabbim diyecek çok şey varken birşey söyleyemek her evladın yeri farklı ve rabbim sana nasip etmiş ne yapalım bu şey olmuş büyük evlenmeden küçük evlenemez gibi 🤭