Merhaba covid geçiriyoruz 5. Gün bu gün . 5 aylık bebeğim toparladı , aslında bende toparlamıştım fakat düşen ateşim 5.gün tekrar çıkmaya başladı.parol kullanıyorum düşüyor 5-6 saat sonra yine 38 derece. Hayır bebeğim toparladı ona yeniden bulaş olacak korkuyorum . Bu ateş nasıl düşecek ? Daha ne kadar sürecek