Eloo005 hiç bilmiyorum canım o yağ olur mu diye ama deneyebilirsin. doktor banada vermemişti probiyotik ama bi doktor önermişti sadece kullanın diye bende araştırdım sonrasında öğrendim antibiyotik kullanırken çocuk İshal olduğu için probiyotik veriliyor . Birde antibiyotik hem iyi hem kötü virüsleri öldürdüğü için bağırsak florasını hastalığa açık hale getiriyormuş ama probiyotik takviyesi olunca iyi hücreler artıyormuş bildiğim kadarıyla. Antibiyotik kullanan bebeklere en az 2 ay probiyotik takviye yapılması öneriliyor. Benim bebeğimde çok hasta oluyordu birde havale geçmişimiz var o yüzden hastalanması korkulu rüyam oluyor artık özellikle ateş 🙁 ama bu sefer ilk defa hastaneye gitmeden ve antibiyotik kullanmadan atlattık çok şükür. Ay bir de en çok faydasını gördüğüm şeyi yazmayı unutmuşum. Cevizin iç zarını kaynatıp içirin eğer ek gıdaya başlamış iseniz çok faydasını göreceksiniz çok geçmiş olsun tekrardan.