Kızlar ne olur bir şey söyleyin. Dün geceden beri alev ateş yanıyor. 38.5 aşağıya düşmüyor. Sabah acile gittik. Kan tahlilili verdim bir şey çıkmadı. Aşı yapmıştır dedi doktor, dişte çıkarıyor olabilir. Ama çocuk yanıyor ya calpol verdim 4 saat arayla, ılık suya soktum iki kere, sirkeli su ile sildim eklem yerlerini. Ama Bi 37 ye düşüyor sonra tekrar 38.3e doğru çıkıyor. Var mı başka bildiğiniz ateş düşürme yöntemi. Çocuk böyle sersem gibi halsiz yatıyor çok üzülüyorum ya. Böyle ara arada sesli gaz yapıp duruyor. Neden olur acaba Bi fikri bilgisi olan söylesin lütfen