Handecelik ilk doğduğu gün sağ mememi aldı, solu almadı. Emzirme uzmanı çağırdılar. Çocuğu dakikalarca sol göğsümü alması için zorladı. Oğlum Çığlık çığlığa ağladı ve ne yazık ki o kadar uğraştık almadı. Bu arada emzirme uzmanı meme uçların çok büyük o yüzden almıyor olabilir dedi. Ne yapmam gerektiği konusunda ise birşey demedi, evde zorlamaya devam et dedi. bu arada doktor doyması için sağ ver arada da mutlaka emzir dedi. Neyse çok uzattım sonuç, Solu hala emmiyor. Sağı da 2 dakika emip bırakıyor. Doktoruna söyledim, biberondan içmek daha kolayına geliyor olabilir dedi. Ben de anlamadım, ne yapacağımı da şaşırdım.