Merhaba arkadaşlar 9 aylık bir bebeğim var 4 gündür geçmeyen bir ateşi oluştu. Bugün kan tahlili verdik sonuçlar yeni çıktı kanda lipaz yüksekliği çıkti. Nedir bu acaba bilen var mı yarın doktora gidicez ama içim içimi yiyor. Kötü bir şey değildir umarım