wonderwoman Kızlar bu renge aşığım elbise arıyordum bu renk ama malesef askılı buldum eşim giydirmez bende giyemem bu elbiseyi nasıl giyinebilir hale getirebilirim lütfen akıl verin bana
Nihal-1 wonderwoman etek boyunu midi boy yapıp ip askıları ya kısa kol olabilir yada askılı kol 🫠 hatta kat kat dikişli daha hoş durur kollarından
burjuvaanne wonderwoman ustune beyaz gomlek atip bel kismindan buzebirisniz yada boyundan kisaltip o oarcayla omuzlara kol dikdirtebilirsinjz 🤷🏻♀️
Sarikuzumalp wonderwoman Kumaşçılarda aynı renk ve aynı dokuda kumaş varsa kalın askı yaptırabilirsiniz terzide. Veya şifon ince beyaz gömlekle de olabilir ceketle de olur.
Seherbgs wonderwoman çokta güzel elbise değilmiş ya zevk meselesi tabiki ama daha güzel bu tarz elbiseler var bu baya demode duruyor sanki 😐
wonderwoman Seherbgs bende ne elbiseler var canım ben sadece bu rengi çok beğeniyorum ve aldım üzerine kısa gömlek aldım sıkıntı yok ben uydururum bir şekilde